Thursday, November 20, 2008

why? HANDPHones specifically


aduh..eventually i felt that my life is soo damn boring...its like..everday is just the same to me...wake up...take my shower...lunch...ym....ps2...n it rotate every single day.....oops...totally forgot bout watching movie..ahaha...tiap2 ari muke aku je laaa yg dtg kat cinema tuh....sampaikan.....time nak beli popcorn....org tu dah tau dah ape aku nak...well what to do...dunno where else to spend my money.....nak beli baju....entah...x into it yet....same goes to seluar...just tunggu baju yg ditempah siap..CUSTOMIZE jer..ahaha...sometimes i just wished the holiday is at its end..but it just started...but then..when it times to study....i just wish that the holiday is coming..ahaha..dunno why...well..that is me anyway...want something else when i already haf something...for an example...i want new hp!..ahaha..althou just bought 1 last mnth...coz i just luv the feeling of.....surveying new phones...imagining that the phones are mine...ahaha...what to do...i just cant live without my phones...
started to haf my first hp when i was in form 1...mm.till now...let see...haf about more than 20....below 30...ahaha..yeah..u can say im crazy or what..but what do i care...i bought it with my own money...not urs....SORRY..wah...jadi seseorg kejap :P..nak manas?manas la...x suka baca...tutup la mata...nobody force u to read it anyway..ahaha..kejam ka?x pun...mampus ler..dah dah..ngarut...back to my story...for the time being...my babyboo is SeP1i..well..murah ka mahal ka...janji ia MENYERONOKKAN...bkn X SRONOK LA SGTTT..ahaha

3 comments:

wanieweng said...

ko memang! bukan hp je bertuka, simkad dier banyak giler weh!!
tataw nak spend duet katne?
tron aa kl cpat2, jom laa tgk mve ngan aku plak! huhu

Eim said...

hahaha..nak tgk movie ape lak?aku hampir sume movie baru dah aku tgk....007..madagascar..quarantine..
tropic thunder..ape lg ek..jap...body..pas nie nak tgk slamat pagi cinta pastu men bowling pastu mlm tgk citer the vampires who admires me

wanieweng said...

amboihh.
apapelaa..
yg penting ko dtg sini dlu!
huhu