Saturday, September 6, 2008

huhu...


ergh....so tired....just woke up..received like 6 msgs from my frens...huhu....maybe ill go..maybe i wont...still haf not decide anything yet so far...huhu...really miss the old days....during my time at Perlis..huhu...although the place is small and very very hot..but really...its nice..u guys should gif it a try there....huhu..mende la aku cakap nie...just rindu time puase kat sane...kat rumah sewe..dush...ramai nye org berbukak puase skali....bersahur..dkt 15 org satu rmh...waa..guys...i miss u so much...kat kch...just pg bazaar wif my fren farah....then balik rumah.....ehehe...balik rumah lak..xde suasana *BEREBUT* makanan mcm kat sane..ahaha..ingt lg....time puase....kol 4 dah pg bazaar....then balik2 bazaar.....aku kene masak nasik.....then time berbuke tu yg best...sorg nak tu sorg nak nie...huhu...then penah one day...my housemate nak masak mee goreng ke ape..cant remember...he askd my other housemate to cut to veges...tapi die x pandai..ehehe..terus kene sindir..terus kecik ati..ehehe..aku la jugak yg nak gi pujuk..tp pujukkanku x *dimakan*..aiyoo..bnyk ar..gadoh2...pastu pujuk memujuk....kenangan terindah...walopun at first...first time menjejakkan kaki ke perlis...i was crying..because i was like "huh...kiri kanan hijau...where is the building"....mmg sedih gile..then time MMS...haha..aku la budak yg selalu dpt excuse...dlm seminggu lebih tu..hampir tiap2 hari aku punye hidung berdarah....kalo sikit n skejap xpe la jgk..nie lame siot...asyik2 muke aku kat klinik kesihatan...dgn masalah yg same....last2...fasi suh aku relax je...kui3x...privilege katenye..now...after 3 SPEEDING LIGHT years.....i really2 do miss the time there...kat sane...kitorg punye badge almost 150 (aku tau la...sbb pres part..ahaha)...kat sini..aduh..cikit bangat sih....30 pun x sampai....huhu..nanti lah aku cite pasal kat srwk lak....nak cerite sikit pasal time di perlis...yela...aku mungkin susah nak menjejakkan kaki ke sane lagi...

enjoying moments :
1) RAYA MoMeNt : we had sumthing like MENYAMBUT raya di Perlis..well..boleh la..went to my uncle's house, rumah amin, rumah arif, n rumah a girl..cant remember her name..coz biasela...kitorg satu geng ade masalah dgn die waktu part 3...terus aku x ingat name die..kui3x..

2) PiCnIc : huhu..berkelah nie bnyk kali dah.....tukang anjur nye aku n bun....org yg peginye mesti org yg same...ahaha..theres like more or less 20 of us...huhu.gmbr aku x simpan...nanti lah aku mintak dari diorg..biasela..aku nie bkn suke bergmbr...suke ambik gmbr org lain je...gmbr sendiri x suke...

3) JaLan2 : yess..yang nie paling aku sukeee..ahah..sejak Sem 1 lagi..asal cuti....sewe kete...pegi penang..kedah...tu je yg mampu...(ko gile aku nak drive ke kl balik)...ahaha.tp syok ar...waktu part 6...5-6 bdk account join convoy dgn 5 bdk civil...diketuai oleh me(again ??) n Botak!..ehehe..botak....miss u my buddy..one of my closest fren in arau...since Sem 1...asal sakit je..carik aku mintak urut...ciss...trip to penang r slalu...best best best....Pulau Mutiara...tp..entah mane Mutiara nye...ahaha...nice place for relaxing ur mind..(huh..am i insane....)..

4) FaSi : huhu..yg nie happend during my final year..biasela...jadi pres n also senior nie....tp aku x penah lak nak dera2 junior..nyesal...ehehe...LUTFI...ape cite ntah ko dek oi...n also Nazir,diyana....all of them are my juniors that seems close to me....tapi aku ade no nazir je..lutfi n deyna ntah la...tp yg deyna nie penah gak r msg2 kat Fs....fasi lain leh dikirekan garang..tapi aku nie...ahaha...IN MY OWN WORLD...ko nak wat ape....buatlah...janji x melampau dimata aku..ahaha

5) dungun : yes yes yes...a trip to uitm dungun...PART 5...uish..gmbr die sume dlm xternal aku...nanti aku crik lg...time nie mmg best gile2...semue pres n naib pres..n oso ajk2 lain ikut...tp seyes..jauh ...tolak kol 11 pg..tgh mlm bo sampai....but Alhamdulillah....sampai la dgn slamat...hehe..sampai2....mandi...terus tido...nxt morning..pg la ke uitm...dush..kebetulan aritu last day Festival Budaya Uitm Zon Timur..ahaha...sempat la jugak aku menengok sikit...kenal2 dgn budak2 sekerat..ahaha...then jumpe dgn bdk2 account kat sane...ehehe..kelam kabut diorg nie...well..management kureng..but its alrite..then tgh ari..kitorg balik..mandi..tukar pakaian sukan...its time to JUNGLE TREkkIng..kui3x...walopun aku nie paling benci masok hutan..tp aku pegi la jgk..yela..nak menunjukkan aku nie xdela nak takut pape...best gak..kadang2 aku lead...tlg bdk2 junior...huhu...tp POLIS bnyk tlg aku..ahah....ehehe..iyolah..aku nie bnyk allergic...kene tu x leh nie x leh...ish...asyik makan ubat...x jugak hilang2 allergic aku nie...then after dah settle sume...mlm tu..kitorg wat mcm campfire kat pantai depan Homestay kitorg...ahaha...gile la jugak..di anjurkan oleh POLIS..suh aku menyanyila..menarila...ciss...nxt day lak(finaldaY)...ke entah pasar payang...smthng like dat....then sewe la bot....tgk kawasan sekeliling...huhu..2 kali naik..kali ke-2 disponsor oleh kawan aku sbb die nak sgt naik bot tu..hampeh..ahaha...then pg bl losong....ehehe...really..time tu la aku rase aku x boros pun....3 hari tu aku cume habiskan 75 ringgit je...ahah..masih ingt lg..coz...adalah mustahil untuk aku tidak berbelanja banyak..ahaha...k la...pastu terus balik.....ari yg penat...kelas pagi tu aku ponteng..sbb aku x larat..anyway..dah la..letih aku nak mengimbau balik....sedih lak..

this is for u guys...lagu time kite mms..ehehe..mmg lagu yg paling sedih untuk aku...thanxs guys...thanxs for being my frens...hope it will last...Amin

Selama ini Ku mencari-cari
Teman yang sejati Buat menemani
Perjuangan suci

Bersyukur kini PadaMu Illahi
Teman yang dicari
Selama ini Telah kutemui

Dengannya di sisi
Perjuangan ini
Senang diharungi
Bertambah murni
Kasih Illahi
KepadaMu Allah
Kupanjatkan doa
Agar berkekalan
Kasih sayang kita

Kepadamu teman
Ku pohon sokongan
Pengorbanan dan pengertian
Telah kuungkapkan
Segala-galanya...

KepadaMu Allah
Kupohon restu
Agar kita kekal bersatu
Kepadamu teman
Teruskan perjuangan
Pengorbanan dan kesetiaan
Telah kuungkapkan
Segala-galanya
Itulah tandanya
Kejujuran kita

No comments: